четверг, 22 сентября 2011 г.

Spam...quotos :D





მიმაქროლეეებ ოცნებეებშიიიიი : )) შეენ არაა კორონაა ბიჭო xD
***
***ჩემი სიმშვიდე არის ფორმალური...მე ვარ...როგორ გითხრათ? არანორმალური
***
SiyvaRuli GvaTbobS MaGram aRaYi upRo iapi GirS : ) )
***
მე მიყვარს ჩემი საყვარელი ადამიანი და მასაც ვუყვარვარ მე! ჩვენ ერთად ვართ ერთი წელია და ერთად ძალიან ბედნიერად ვგრძნობთ თავს! !! წაიკითხეთ? - ახდება
***
ჩემთან დენთან და ცეცხლთან თამაში აპასნია
***
2013 წელს ვუყურებ ფილმს - 2012 და მოვკვდები სიცილით.
***
Beevrii iinaaneebS beevRii © miiinaaTreebs )) :)) :))
***
Tuuu aaR GaaaKLiaa eeGeeC naaKLiaa ..)) Daa amiiTomaaC CooTaaa maaKLiaa ) (:
***
CheemeeBuuRaaD..: ) CheemTViis .. eeGoiisTuraaD Miiyvaarxaar..!! MxooLoooD vaarsKvlaavS aaQvs uuFLeeBaa Room GiiyuuuRoos !!!
***
miiChiiirS saaaD xaarT ;( ..... miiLXiinS aaQ xaarT ? )
***
aar VKiitxuuLooB sheen raa GiinDaa mee Cheems MiinDaa-s miigaaChveeV
***
LooGiinsHii vaarssKvllaaviiviiT vaaR.. GaavsshhLi xeeL PexxS Daa mmdziinaavS xD
***
Cheemii CxoovReeBaa? eerTii mshveenieeRii KaataasTroofaa .. saamYarro Ki uubraaaLooD teaaTRiaa saaKmaooD uuniiChoo DaasiiT
***
დიდ თავა და დიდ ყურება ჩემ სტატუსზე იყურება
***
ბიჭის გული ნაგვის ყუთი შევადარე ერთმანეთს გეფიცები როგორც ძმები ისე გავდნენ ერთმანეთს
***
ყველაფერს ვამჩნევ მარა არ ვიმჩნევ
***
იმდენი მკიდიხართ თავი ვეშოლკა მგონია!
***
მიყვარს როდესაც ადამიანის ნერვებზე ისე ვუკრავ როგორც პიანინოზე
***
მინდა ცხოვრებას ბნელ თვალებში თითი ვატაკო

*

Комментариев нет:

Отправить комментарий